Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

דני אבדיה

אבדיה שיחק 17 דקות וקלע 8 נקודות חשובות. צריך להיות יותר אנוכי.


ריקו שירזי לא הורשה לצאת להלווית בנו

Nba דני אבדיה סיפק את משחקו הטוב ביותר העונה.

. הפורוורד הישראלי רשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים הוויזארדס חזרו מפיגור 19. שחקן הכדורסל הישראלי נבחר הלילה רביעי במקום התשיעי של דראפט ה-NBA ויחל לשחק. דני אבדיה חזר לנצח. הקשיים של הישראלי מול הספרס.

דני אבדיה הוא עומרי כספי החדש וזאת בעיה טור במקום לממש את הפוטנציאל שלו הפורוורד נאלץ לשחקן בסגנון של הישראלי הראשון ב-NBA וזה הדבר האחרון שהוא צריך לעשות. דני אבדיה ב-nba בית הספר של פופ. אחרי שני משחקים בהם קלע הישראלי 4 נקודות בלבד חזר הערב הכוכב הישאלי לפרקט והציג יכולת טובה מאוד בדרך לניצחון קבוצתו 107116 מול בוסטון בחוץ. דני אבדיה מול גיימס הארדן.

דני אבדיה פותח את עונתו השנייה עם הרבה תקוות ואתגרים. ב-25 הדקות שלו על המגרש אבדיה קלע רק 2 מ-9 מהשדה 22 אחוז ורק 1 מ-7 מהשלוש 14 אחוז ו-4 מ-4 מקו העונשין. מה עובר על דני אבדיה ההרגלים הרעים מתקופת ברוקס הרצון לתרום לקבוצה שפוגע בו מה ביקש ביל ומה הוא צריך לשחזר מהימים במכבי. הלילה בין ראשון לשני רשם הפורוורד הישראלי את אחד ממשחקיו הטובים ב-nba והיה גורם מכריע בניצחון 94101 של וושינגטון על מילווקי.

דני אבדיה כנראה לא יאט את יאניס ודוראנט כמעט אף אחד לא עושה את זה אבל הוא עשוי להיות השחקן היחיד של וושינגטון שמסוגל להקשות על חלק מהשחקנים ברשימה הזאת. דני אבדיה עלה לפרקט באמצע הרבע הראשון ושלשה שלו מאסיסט של דאוויס ברטאנס סגרה ריצת 7 0 של וושינגטון כדי. דני אבידקה בדאנק מטורף. שיא עונתי של 9 נקודות לאבדיה.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. דני אבדיה טייק 2 נכון זו הקבוצה של חזרזיר הכדור בראדלי ביל נכון רוי האצימורה - ולא רק הוא - יילחם על מקום מרכזי ברוטציה של המאמן החדש ווס אנסלד גוניור ונכון עונת הרוקי שלו לא היתה מרשימה אבל ההצלחה של היהלום. דני אבדיה מתעופף. זוגתו של אבדיה על המשך הזוגיות מרחוק באדיבות קשת 12 אם לא שמעתם עד עכשיו את השם דני אבדיה אז כדאי מאוד שתכירו.

בניגוד לכל הציפיות טרם הגיוס דני אבדיה לא לבש את המדים של גולדן סטייט שיקגו או קליבלנד ואחרי המתנה ארוכה משחשב האוטובוס שלו הגיע בשעה טובה לבקום והוא. דני אבדיה שרשם תקופה טובה לאחרונה סיים הלילה שוב עם מספרים יפים של 9 נקודות ו-11 ריבאונדים אבל הישראלי סבל מערב קליעה חלש. דניאל זילברשטיין ועמיחי שפיגלר הצד שלא הכרתם. דני אבדיה מסיים בהטבעה מתפרצת באטלנטה מול ההוקס אחרי אסיסט של דינווידי.

ניתוח הלילה של אבדיה. אחרי עונה בה הסתפק בפירורים הוא יראה יותר את הכדור אך בתרבות שמקדשת סטטיסטיקה - הוא יהיה חייב לשפר את המספרים. Stephen GoslingNBAE via Getty Images הנציג הישראלי בליגת הכדורסל הטובה בעולם דני אבדיה ממשיך להוכיח כי מדובר באחד משחקני ההגנה הטובים ביותר לאחר שהפורוורד קלע הלילה שש נקודות והוסיף 4 ריבאונדים ב-19 על הפרקט. הישראלי הציג משחק טוב בו הוא קלע 9 נקודות אך לצערו זה לא הספיק וקבוצתו וושינגטון ספגה את הפסדה השני העונה עם 118.

אחרי מחצית ראשונה חלשה מאוד קלע הישראלי תשע נקודות בשתי דקות וחצי וקירב את וושינגטון לטורונטו אך שחקני האורחת היו ממוקדים יותר וניצחו בסיום 100109. AP אבל טבע לו לאדם לפחות הטבע שלי לחוש עקצוץ של אכזבה גם במקום ובזמן שבהם אין לי כלל ציפיות ובמקרה זה מודה ומתוודה היו. דני אבדיה קלע 9 נק וושינגטון הפסידה 118111 באטלנטה הישראלי הפגין יכולת מעודדת בהתקפה וב-18 דק רשם 4 מ-5 מהשדה בדרך לשיא עונתי אבל קבוצתו התקשתה מול יאנג 26 וירדה ל-25. Nba דני אבדיה וושינגטון וויזארדס זאת הייתה טירונות קשה.

דני אבדיה כיכב קאמבק גדול לוושינגטון מול ניו אורלינס. הנציג הישראלי בליגת הכדורסל הטובה בעולם דני אבדיה פגש הלילה ב לראשונה בקריירה את אטלנטה בסטייט פארם ארנה. זופר אבדיה בראיון מרתק על בנו באתר ערוץ הספורט 18 באוגוסט 2020. דני אבדיה ממשיך להתפתח בצורה אחרת לחלוטין מכפי שציפו - ולא בהכרח לרעה.

זה לא הספיק לוושינגטון.


דני אבדיה כוכב עליון המסע של בן ה 19 בדרך לליגה הטובה בעולם חדשות 13 Nba Draft Basketball Players Entertaining


Pin On 227 S Jamaal S Spicy Chili Muscle Bench Press 416 Lbs Rock Hard Chili Fitness Nba Muscle Mix


Pin On Fame


דני אבדיה צילום אורן אהרוני Football Club Basketball Players Football


Elvis אלביס כלי נגינה אורי בשן Singer Elvis

Posting Komentar untuk "דני אבדיה"